Aimiten-Apurit - Palvelun tilaus- ja sopimusehdot

Palvelun tilaus ja sopimusehdot: Aimiten-Apurit  -tekoälypalvelu

1. Sopimuksen kohde

Tämä sopimus kattaa Aimiten Oy:n tarjoaman Aimiten-Apurit -tekoälypalvelun. Tämän osittain hieman kankeaa lakikieltä sisältävän selosteen tarkoitus on kertoa mitä tarjoamme ja varmistaa, että voimme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua.

Päivitetty 29.5.2024

2. Palvelun kuvaus

Alla on kuvattuna palvelumme tarkempi sisältö ja rajaukset.

Aimiten-Apurit -palvelun avulla asiakkaat voivat keskustella tekoälypohjaisen ohjelmiston kanssa joko lomakkeen tai chatbotin kautta selaimessa tai WhatsAppissa. Palvelu tarjoaa reaaliaikaisia vastauksia ja tukee erilaisia asiakaspalvelu- ja liiketoimintatarpeita.

Käyttäjävuorovaikutus: Asiakkaat voivat keskustella Aimiten-Apurin kanssa ja saada reaaliaikaisia vastauksia erityisesti tekoälysovelluksiin ja niiden käyttöön liittyen.

3. Tekninen tuotanto ja tiedon tarkkuus

Tavoitteenamme on tarjota mahdollisimman luotettavaa ja hyödyllistä tietoa asiakkaillemme kustannustehokkaasti.

Palvelumme tuottaa tietoa hyödyntäen ensisijaisesti GPT-4o -teknologiaa, mutta tarvittaessa myös muita teknologioita. GPT-4o on johtavan tekoälytoimija OpenAI:n kehittämä pitkälle kehittynyt kielimalli. Hyödyntämällä aina oikeaa mallia oikeaan tarpeeseen voimme varmistaa kustannustehokkaat (jopa ilmaiset) palvelumme. Palvelun tuottamiseen hyödynnetään myös muita palveluntarjoajia teknisen toteutuksen osalta.

Huomioithan, että tieto on tarkoitettu yleiseksi informaatioksi, eikä palvelumme tai yhteistyökumppanimme takaa sen tarkkuutta tai luotettavuutta. Emme anna takuuta tiedon kattavuudesta, tarkkuudesta tai soveltuvuudesta. Käyttäjänä olet itse vastuussa tiedon käytöstä ja siihen perustuvista päätöksistä. On tärkeää ymmärtää, että vaikka pyrimme tarjoamaan ajantasaista ja tarkkaa tietoa, teknologian luonteen vuoksi emme voi taata sen absoluuttista virheettömyyttä. Kehotamme käyttäjiä suhtautumaan palvelun tarjoamaan tietoon kriittisesti ja tarkistamaan sen muista luotettavista lähteistä tarvittaessa.

Jatkuvan kehityksen ja päivitysten myötä pyrimme varmistamaan, että palvelumme vastaa korkeimpiin laatustandardeihin ja tuottaa arvoa asiakkaillemme. Olemme sitoutuneet parantamaan ja kehittämään palveluitamme jatkuvasti palautteen ja teknologian nopean kehittymisen myötä.

4. Palvelun hinta ja maksuehdot

Aimiten-Apurit on maksuton palvelu. Muiden palveluiden hinta ilmoitetaan erikseen verkkosivuillamme.

5. Palvelun toimitus

Palvelu toimitetaan välittömästi ja reaaliaikaisesti joko selaimen tai Whatsapp-sovelluksen kautta.

6. Luottamuksellisuus ja tietosuoja

Kaikki palvelun aikana asiakkaan toimittama tieto käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti ja Aimiten Oy:n tietosuojaselosteen mukaisesti: https://www.aimiten.fi/rekisteri-ja-tietosuojaseloste. Tietoja ei jaeta, myydä eikä luovuteta kolmansille osapuolille ilman asiakkaan nimenomaista lupaa. Tiedot välitetään suojatun yhteyden kautta OpenAI API-rajapintaa hyödyntäen prosessoitavaksi. OpenAI ei käytä asiakkaiden API:n kautta lähettämiä tietoja tietomallien kouluttamiseen tai parantamiseen. Voit tutustua OpenAI:n tietoturvaan sekä -suojaan Open AI Security portalissa: https://trust.openai.com/.

Voit tutustua muiden palvelun toteuttamisessa käytettävien palveluntarjoajien käyttöehtoihin seuraavien linkkien kautta:

https://www.dante-ai.com/terms-of-service/

https://www.whatsapp.com/legal/terms-of-service

Palvelun kautta käytävät keskustelut tallennetaan laadun parantamiseksi ja anonymisoitua tietoa kerätään palvelun tuottamiseksi ja kehittämiseksi sekä vertailudatan (benchmarking) tuottamiseksi.

Palvelun käyttöoikeus on henkilökohtainen. Käyttöehtojen rikkomukset voivat johtaa oikeudellisiin toimenpiteisiin.

7. Oikeudet ja vastuut

Aimiten Oy ei anna takuita palvelun sopivuudesta tiettyihin tarkoituksiin. Asiakas vastaa palvelun käytöstä ja siihen perustuvista päätöksistä.

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeää ja tarjoamme palvelumme parhaan kykymme mukaan, mutta emme voi taata ehdotettujen tekoälytyökalujen täydellistä sopivuutta yrityksen tarpeisiin. Työkalujen käyttöönotto ja käyttö on asiakkaan vastuulla ja asiakas hyväksyy itse käyttöönottamansa sovellusten käyttöehdot.

8. Kielletty sisältö

Palveluun ei saa lähettää mitään sisältöä, joka on laitonta, loukkaavaa, järkyttävää tai muuten vain vastenmielistä. Esimerkkejä kielletystä sisällöstä:

·   Laittomuuksiin tai laittoman toiminnan edistämiseen pyrkivä.

·   Kunniaa loukkaava, syrjivä tai ilkeämielinen sisältö, joka kohdistuu esim. uskontoon, seksuaaliseen suuntautumiseen, sukupuoleen, kansalliseen/etniseen alkuperään tai muihin ryhmiin.

·   Roskaposti, ketjukirjeet, uhkapeli tai arpajaissisältö.

·   Sisältö, joka sisältää viruksia, haittaohjelmia tai on suunniteltu häiritsemään, vahingoittamaan tai rajoittamaan ohjelmistojen, laitteiden tai televiestintälaitteiden toimintaa tai hankkimaan luvattoman pääsyn kolmannen osapuolen tietoihin.

·   Minkä tahansa osapuolen omistusoikeuksien, mukaan lukien patenttien, tavaramerkkien, liikesalaisuuksien, tekijänoikeuksien tai julkisuusoikeuksien, loukkaaminen.

9. Peruutusehdot

Asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa tilausta tai pyytää hyvitystä. Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen sen lähettämistä.

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen seuraavista syistä. Näissä tapauksissa suosittelemme käyttäjää kokeilemaan palvelua uudestaan myöhemmin.

·   Teknisen alustan saatavuus

·   Infrastruktuurin ongelmat tai rajoitukset

Voimme myös kieltäytyä tai peruuttaa tilauksesi, jos epäillään petosta tai luvatonta tai laitonta toimintaa.

Palvelu ei sisällä asiakastukea, mutta pyrimme silti auttamaan tarvittaessa. Laitathan viestiä ongelmatilanteissa [email protected] otsikolla "Ongelma Aimiten-Apurit -palvelun kanssa".

10. Muut ehdot

Kaikki mahdolliset muutokset ja lisäpalvelut tulee sopia erikseen kirjallisesti ennen palvelun tilausta ja ne voivat vaikuttaa palvelun hintaan. Muihin kuin tässä sopimuksessa määriteltyihin tapauksiin sovelletaan Konsulttitoiminnan yleisiä sopimusehtoja (KSE 2013).

Palvelun tilaamalla ja nämä ehdot hyväksymällä asiakas sitoutuu noudattamaan sopimuksen ehtoja.

11. Vastuunrajoitus

Aimiten Oy ja sen yhteistyökumppanit eivät ole vastuussa mistään menetyksistä, vahingoista tai kustannuksista, jotka johtuvat palvelun käytöstä tai sen kautta tarjotusta tiedosta.

Käyttäjät ovat vastuussa sisällöstä, jota he lähettävät käyttäen alustaa. Aimiten Oy ja sen yhteistyökumppanit tai niiden vastaavat lisenssinhaltijat ja palveluntarjoajat eivät ole vastuussa seuraamuksellisista, satunnaisista, suorista tai välillisistä, tai muista vahingoista, jotka johtuvat alustan käytöstä tai sen kautta tarjottuun tietoon luottamisesta.

Palvelun tarjoama tieto on tuotettu käyttäen OpenAI GPT-4o-teknologiaa ja on tarkoitettu vain yleiseksi informaatioksi. Aimiten Oy ei takaa OpenAI:n tuottamien palveluiden tarkkuutta tai luotettavuutta. Tarjottu tieto voi sisältää virheitä tai epätarkkuuksia.

12. Immateriaalioikeudet

Tämän sopimuksen mukaisesti Aimiten Oy toimittaa asiakkaalle Aimiten-Apurit -palvelun, jonka vastaukset on räätälöity asiakkaan tarjoaman tiedon mukaisesti. Asiakkaalle myönnetään täydet oikeudet käyttää, jakaa ja muokata saamaansa tietoa hänen liiketoimintansa tukemiseksi. Asiakas saa näin ollen oikeuden käyttää tietoa haluamallaan tavalla liiketoiminnassaan, sisältäen mutta ei rajoittuen sen julkaisemiseen, jakamiseen kolmansille osapuolille ja hyödyntämiseen strategisessa suunnittelussa. Aimiten Oy säilyttää tekijänoikeudet tuotettuun sisältöön, mutta ei vaadi lisenssimaksuja tai muita korvauksia tiedon käytöstä asiakkaan toimesta. Asiakkaan on kuitenkin kunnioitettava kolmansien osapuolten immateriaalioikeuksia ja varmistettava, ettei tiedon käyttö loukkaa näitä oikeuksia.

13. Reklamaatiot

Kaikki palvelun aikana asiakkaan toimittama tieto käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Asiakkailla on oikeus tehdä reklamaatioita palvelusta sähköpostitse osoitteeseen [email protected] otsikolla “Reklamaatio Aimiten-Apurit”. Reklamaatiot käsitellään viipymättä, ja Aimiten Oy pyrkii ratkaisemaan mahdolliset ongelmat asiakkaan tyytyväisyyttä tavoitellen. Asiakkaita kehotetaan lähettämään mahdolliset reklamaatiot seitsemän (7) arkipäivän kuluessa palvelun toimituksesta, mukaan lukien yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta. Aimiten Oy vastaa reklamaatioihin viidentoista (15) arkipäivän kuluessa niiden vastaanottamisesta ja tarjoaa tarvittaessa korjaavia toimenpiteitä tai selityksiä palvelusta.